کتاب آموزش تعمیرات پکیج دیواری

کتاب ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی ” حاصل بیش از سی سال تدريس و كار عملي مستمر در دانشگاه و آموزشگاه هاي سازمان فني و حرفه اي است که توسط ” مهندس فرمان پیشگاهی ” تالیف شده است. مطالبي كه در اين كتاب در ارتباط با آموزش تعمیرات پکیج دیواری جمع آوري شده مطالبی منحصر به فرد، حاصل تلاش هاي مستمر و تجربيات علمي و عملي است كه در حين كار و تدريس به دست آمده است.

متن روان و ساده ی این کتاب همراه با شکل ها و توضیحات کامل ارائه شده در آن، کتاب ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی “را از جمله ی بهترین و کامل ترین کتاب ها در زمینه آموزش پکیج دیواری به افراد مبتدی و یا به سرویسکاران و تعمیرکاران قرارداده است. چه در تعمیرات پکیج حرفه ای باشید و چه مبتدی، از خواندن آن پشیمان نخواهید شد! کتاب برای تعمیرکاران و سرویسکاران، کارآموزان فنی و حرفه ای و دانش آموزان هنرستان ها، دانشجویان و اساتید رشته مهندسی مکانیک و تمامی افراد علاقه مند به کارهای فنی و تعمیرات پکیج مفید می باشد.

مطالب این کتاب به‌عنوان کتاب اختصاصی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تأسیسات توان در کلاس‌های تعمیرات پکیج دنبال می‌شود. مطالبي كه در کلاس‌های درسي ارائه می‌شود مطابق استاندارد سازمان فني و حرفه‌ای کشور است و به كارآموزان عزيز توصيه می‌شود كه هم‌زمان با حضور در کلاس‌های پكيج از اين كتاب به‌عنوان كمك درس استفاده كنند. استفاده از اين كتاب براي سنين مختلف و سطوح تحصيلات مختلف توصيه می‌شود.

آموزش‌های ارائه شده در این کتاب در ده فصل جای گرفته اند که علاوه بر مقدمه ای بر سیستم های حرارت مرکزی، شامل آشنایی کامل با انواع مختلف پکیج های دیواری از جمله تک مبدل، دو مبدل، فن دار، بدون فن و … آموزش کامل قطعات پکیج از جمله عملکرد هر قطعه پکیج دیواری، نحوه ی عیب یابی و تست سلامت قطعه، نحوه ی تعویض و یا تعمیر قطعه، بررسی نحوه ی روشن شدن و فلوچارت استارت پکیج ها و … می شود.

 

برای خرید کتاب همین حالا تماس بگیرید 09394302369 

فروش این کتاب در هر وبسایت، صفحه و یا کتاب فروشی دیگری به جز وبسایت آموزشگاه توان از نطر شرعی و قانونی مجاز نمی باشد.

سرفصل کتاب تعمیرات پکیج استاد فرمان پیشگاهی ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی “:

فصل اول- مقدمه ای بر سیستم های حرارت مرکزی

فصل دوم- پکیج و انواع مختلف آن (شامل پکیج های موجود در بازار ایران)

آشنایی کامل با انواع مختلف پکیج های دیواری از جمله تک مبدل، دو مبدل، فن دار، بدون فن، محفظه بسته، محفظه باز و …

فصل سوم- واحدهاي اندازه گيري پکیج

فصل چهارم نصب و راه اندازی پکیج

نصب و راه اندازی و الزامات و تجهیزات مورد نیاز نصب پکیج ها، فلوچارت استارت پکیج و مسیر عملکرد برد الکترونیک، سیستم لوله کشی پکیج و انواع رادیاتورها و … است. همچنین نحوه محاسبه و اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب پکیج مناسب برای هر شهر و زیربنای خانه نیز آموزش داده می شود.

فصل پنجم – قطعات پکیج حرارتی

شامل توضیح هر قطعه به صورت جداگانه، مشکلات و خرابی هایی که ممکن است برای قطعه اتفاق بیافتد، نحوه ی تست سلامت قطعه و نحوه ی رفع عیب و …

فصل ششم برد الکترونیک و تنظیمات آن

توضیح عملکرد و قطعات برد پکیج های مختلف از جمله پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان، تاچی و آموزش تنظیم شعله و تنظیم برد پکیج های مختلف از جمله تاچی، مگاترم، بوتان و …

فهرست جزئیات کتاب را از همین جا دانلود کنید

فصل هفتم کد خطای پکیج های مختلف جهت عیب یابی

همراه با نحوه ی رفع عیوب هنگام مشاهده کدهای خطاهای مختلف

فصل هشتم- عیب یابی و تعمیر پکیج

شامل بیش از 100 نکته از مشکلات متداول پکیج های شوفاژ دیواری و علت های آن و طریقه‌ی رفع عیوب. این بخش شامل مواردی است که به کررات برای تعمیرکاران پکیج اتفاق می افتد. تعمیرکاران فعلی پکیج با خواندن این بخش می توانند اطلاعات خود را در عیب یابی و تعمیر تقویت کنند و افراد مبتدی نیز با مشکلات متداولی که برای پکیج ها پیش می آید آشنا شوند و بتوانند سریع تر و راحت تر رفع عیب را انجام دهند.

فصل نهم- نمونه سؤالات آزمون پکیج شوفاژ دیواری

این بخش شامل سؤالاتی است که به صورت اختصاصی توسط استاد ” فرمان پیشگاهی ” در ارتباط با مهم ترین بخش های تعمیرات طراحی شده است.

فصل دهم – نمونه سوالات پکیج سازمان فنی و حرفه ای کشور

همچنین برای آشنایی بیشتر می توانید صفحات ابتدایی کتاب ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی ” را از لینک زیر دانلود کنید.

برای دانلود کتاب آموزش ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی ” روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود فهرست کتاب تعمیرات پکیج دیواری

 

نحوه خرید کتاب آموزش ” نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی “:

برای خرید کتاب پکیج دیواری، اگر تهران هستید در حال حاضر می توانید با مراجعه به شعبه آموزشگاه توان در تهران کتاب را تهیه کنید و اگر از شهرستان این صفحه را مطالعه می کنید از طریق شماره تلفن های زیر با ما تماس گرفته و یا در اینستاگرام به ما پیام دهید تا کتاب را برایتان ارسال کنیم:

همچنین می توانید فهرست کتاب را از همین صفحه دانلود کنید.

شعبه تهران آموزشگاه تأسیسات توان 02166875094

تلفن همراه آموزشگاه تأسیسات توان 09123153304یا 09394302369

🔵 توجه: در آموزشگاه تاسیسات توان تمامی دوره ها به صورت کامل تدریس می گردد و نیازی به گذراندن دوره های مقدماتی و پیشرفته به صورت جدا نمی باشد.

سایر دوره های آموزشی مرتبط

نصب و تعمیر وسايل خانگی گازسوز

نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری و زمینی

نصب و تعمیر مشعل گازی و گازوئیلی

برای ثبت نام و دریافت مشاوره شماره تماس خود را وارد نمایید.


فرمان پیشگاهی

مهندس فرمان پیشگاهی، مدیر و موسس آموزشگاه های تاسیسات توان
تحصیلات وی فوق لیسانس مهندسی مکانیک است و سابقه سال ها تدریس در رشته های مرتبط با تاسیسات را دارد.
استاد پیشگاهی پس از تجربه 30 ساله تدریس در زمینه تاسیسات، آموزشگاه توان را با هدف آموزش انواع رشته های تاسیسات تاسیس نمود تا در جهت کارآفرینی در ایران گامی موثر بردارد.

http://www.tavanamuzesh.ir
3.4 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی نظری

سلام سفارش کتاب میخوام

Moein

سلام نسخه رنگی هم موجود هست؟

اسماعیل فرهمند

سلام قیمت کتاب رو میفرمایید

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x