آموزش نصب و تعمیر سردکننده خانگی و تجاری

 اواپراتور در فواصل زمانی اندك،مملو از برفك می شود، علت چه می تواند باشد؟

👈🏻علت: لاستیك دور درب خراب است رفع عیب: اگر لاستیك دور درب خراب شود (از ضخامتش كاسته شود)،بین درب و شاسی یخچال فاصله هوایی ایجاد شده و هوای گرم بدرون یخچال راه می یابد. هوای سرد در بر خورد با هوای گرم بصورت قطرات آب در آمده و مجددا” یخ می بندد بدین ترتیب درون یخچال توده های ضخیم یخ و برفك شكل می گیرند. لاستیك دور درب را تعویض نمایید.

👈🏻علت :غذا بصورت گرم در یخچال قرار داده می شود رفع عیب : قرار دادن غذای گرم درون یخچال بمنزله راه یابی هوای گرم بدرون آن است از این رو همواره می بایست دمای غذا در بیرون از یخچال بمیزان لازم كم شود و سپس در یخچال قرار گیرد.

👈🏻علت : دیفراست اتوماتیك دچار مشكل شده است رفع عیب: همانگونه كه در مبحث دیفراست ذكر گردید،سیستم ذوب برفك در بعضی از یخچال ها بتوسط شمارنده دفعات باز و بسته شدن درب یا با استفاده از تایمر و یا با بكار گیری اتومات مخصوصی دیفراست انجام می شود. اینگونه یخچال ها به برفك بسیار حساس بوده و در صورت از كار افتادن سیستم سریع دچار مشكل می شوند (معمولی ترین مشكل عدم اتو مات یخچال است).سیستم دیفراست یخچال را بررسی و عضو معیوب را تعمیر ویا تعویض نمایید.  


  🔴آموزشگاه تاسیسات توان ✅آموزش نصب و تعمير پکیج شوفاژ دیواری،نصب و تعمیر آبگرمکن،کولرگازی اسپیلت، لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان،لوله کشی گاز ، تعمیر برد و… ❎مدرک فنی حرفه ای 👈🏻تهران ۶۶۸۷۵۰۹۴-۰۲۱ 👈🏻کرج ۳۲۷۲۸۵۴۲-۰۲۶


سایر دوره های آموزشی مرتبط

كانال تلگرام آموزشگاه توان      |     اینستاگرام آموزشگاه توان    |        فيلم هاي آموزشي آموزشگاه توان           |      گروه تعمیرکاران آموزشگاه توان در تلگرام


لطفا سوالات خود را در رابطه با شیر برقی پکیج شوفاژ دیواری، مطالب آموزشی و آموزشگاه تاسیسات توان در کادر پایین همین صفحه در قسمت ”دیدگاه”  بنویسید تا در اسرع وقت توسط متخصصان ما پاسخ داده شود.  

فرمان پیشگاهی

مهندس فرمان پیشگاهی، مدیر و موسس آموزشگاه های تاسیسات توان
تحصیلات وی فوق لیسانس مهندسی مکانیک است و سابقه سال ها تدریس در رشته های مرتبط با تاسیسات را دارد.
استاد پیشگاهی پس از تجربه 30 ساله تدریس در زمینه تاسیسات، آموزشگاه توان را با هدف آموزش انواع رشته های تاسیسات تاسیس نمود تا در جهت کارآفرینی در ایران گامی موثر بردارد.

http://www.tavanamuzesh.ir
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x