در حال حاضر دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی پکیج و اسپیلت تنها در شعبه ی تهران برگزار می شود.

آموزش تعمیر برد پکیج شوفاژ دیواری چقدر زمان می برد؟

پیش نیاز دوره تعمیر برد پکیج، آموزش تعمیرات پکیج است. زیرا بدون داشتن اطلاعات کافی از قطعات و عملکرد قطعات پکیج گذراندن دوره تعمیر برد پکیج برای افراد عادی بهره وری کافی را ندارد. تا کامل متوجه نباشید کدام قطعه روی برد به کدام قطعه در پکیج فرمان می دهد و چه کاری را انجام می دهد، نمی توانید با کیفیت بالا اقدام به تعمیر برد نمایید. از این رو پیشنهاد آموزشگاه تاسیسات توان این است که ابتدا در دوره تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری شرکت کنید.
پس از گذراندن دوره پکیج، دوره تعمیر برد پکی جحدود یک ماه و نیم تا دو ماه زمان می برد که شامل دو قسمت الکترونیک پایه و مقدماتی و قسمت اصلی تعمیر برد الکترونیک می باشد.

پس از گذراندن دوره تعمیرات برد پکیج شوفاز دیواری، برد چه نوع پکیج هایی را می توان تعمیر کرد؟
کارآموزان محترم پس از گذراندن این دوره قادر خواهند بود انواع برد پکیج بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و …و آبگرمکن ها را با روش مهندسی معکوس عیب یابی کرده و برد را تعمیر کنند.

در دوره های آموزشگاه توان برروی برند ومدل خاصی تاکید نمی گردد، بلکه با آموزش از پایه و آموزش استاندارد شما می توانید هر نوع دستگاهی را تعمیر کنید چون عملکرد را فراگرفته اید و پایه و اساس عملکرد همه نوع مدل و مارک دستگاه ها نیز یکی می باشد.

همچنین پس از جلسه ی پنجم دوره تعمیر برد، کارآموزان می توانند برد های الکترونیکی خراب را به کلاس بیاورند و با کمک مربی تعمیر نمایند.

دوره تعمیرات برد پکیج مانند تمامی دوره های آموزشگاه تاسیسات  توان شامل پشتیبانی تلفنی توسط استاد پس از پایان دوره می باشد.

شهریه دوره تعمیر برد پکیج چقدر است؟
شهریه دوره های آموزشگاه تاسیسات توان، را می توان به صورت اقساط پرداخت کرد. برای ثبت نام شما نیاز به پرداخت کل هزینه ندارید و با پرداخت قسمتی از قسط اول می توانید ثبت نام کنید و هنگام شروع کلاس قسط اول خود را تسویه نموده و قسط بعدی را در تاریخ اعلام شده و قبل از اتمام کلاس پرداخت می فرمایید.
شهریه در آموزشگاه توان بر اساس توانایی های اساتید مجرب ما و ساعات و کیفیت آموزشی محاسبه می گردد و تلاش ما در آموزشگاه، ارائه آموزش هاس صحیح برای ورود به بازار کار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره می توانید با شعبه تهران به شماره 02166875094 و یا شماره همراه 09123153304 تماس بگیرید.

آیا پس از گذراندن دوره تعمیر برد پکیج، میتوانم برد لباسشویی و یخچال را تعمیر
کنم؟
می توان گفت که پایه و اساس برد الکترونیکی به عنوان مغز و هوش دستگاه الکترونیکی در تمامی انواع لوازم خانگی تقریبا یکی است. قطعات روی برد و عملکرد قطعات از لحاظ ارسال فرمان از برد به قطعات روی دستگاه، ذخیره انرژی و … هم در بسیاری از موارد یکی هستند و همچنین  الکترونیک مقدماتی برای آموزش تعمیر برد تمامی دستگاه ها به صورت یکسان آموزش داده می شود. در واقع با فراگیری اموزش برد پکیج می توان اشنایی بسیاری با برد سایر لوازم خانگی بدست آورد و شاید در مواردی بتوان تعمیرات مقدماتی را انجام داد ولی نمی توان به طور صدرصد گفت که با آموزش برد پکیج حتما می توانید سایر بردها را تعمبر کنید چون عملکرد دستگاه ها از پکیج دیواری متفاوت است.
پیشنهاد می شود در جهت تعمیر برد لباسشویی و یخچال، اول دوره آموزش تعمیرات لباسشویی و تعمیرات لوازم سردکننده را بگذرانید تا آمادگی و پیش نیاز لازم برا بدست آورید.

آپا پس از گذراندون دوره تعمیرات برد پکیج، مدرک فنی و حرفه ای دریافت خواهم کرد؟

پس از گذراندن آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه توان، مدرک فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنید. ولی برای دوره آموزش تعمیر برد پکیج هنوز در سازمان فنی و حرفه ای ازمونی مبتنی بر دادن مدرک فنی و حرفه ای تعریف نشده است و نه آموزشگاه توان و نه هیچ آموزشگاه دیگری در سطح کشور نمی تواند این مدرک را از سازمان فنی و حرفه ای به شما بدهد. آموزشگاه تاسیسات توان در سدد تعریف کد دوره در سازمان فنی و حرفه ای می باشد اما هنوز زمان دقیق تعریف رشته مشخص نیست. البته این دوره به صورت قانونی در آموزشگاه توان تدریس می شود و مدرکی که دریافت می کنید مدرک آموزشگاه تاسیسا توان است که خود زیر نظر مستقیم سازمان فی و حرفه ای کشور است. 
توجه داشته باشید که اگر کسی برای دوره تعمیر برد پکیج یا کولر گازی و یا هر دستگاه دیگری به صورت تکی به شما وعده ی ازمون فنی و حرفه ای و مدرک بدهد، مدرک فنی و حرفه ای برای تعمیر برد دستگاه خاص وجود ندارد.

کلاس تعمیر برد پکیج چه روزهایی برگزار می شود؟
فعلا این دوره آخر هفته ها برگزار می شود ولی امکان تشکیل کلاس در ساعات دیگر نیز وجود دارد، لطفا برای اطلاع از ساعت کلاس و زمان دقیق شروع کلاس آینده با شعبه تهران اموزشگاه تاسیسات توان تماس بگیرید.


دوره های آموزشی مرتبط

 

برای ثبت نام و دریافت مشاوره شماره تماس خود را وارد نمایید.

 


🔴آموزشگاه تاسیسات توان

✅آموزش نصب و تعمير پکیج شوفاژ دیواری، نصب و تعمیر آبگرمکن،کولرگازی اسپیلت، لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان،لوله کشی گاز ، تعمیر برد و… ❎مدرک فنی حرفه ای

👈🏻تهران ۶۶۸۷۵۰۹۴-۰۲۱

👈🏻کرج ۳۲۷۲۸۵۴۲-۰۲۶



لطفا سوالات خود را در رابطه با  دوره ی آموزش لوله کشی گاز آموزشگاه تاسیسات توان، در کادر پایین همین صفحه در قسمت “دیدگاه”  بنویسید تا در اسرع وقت توسط متخصصان ما پاسخ داده شود.

فرمان پیشگاهی

مهندس فرمان پیشگاهی، مدیر و موسس آموزشگاه های تاسیسات توان
تحصیلات وی فوق لیسانس مهندسی مکانیک است و سابقه سال ها تدریس در رشته های مرتبط با تاسیسات را دارد.
استاد پیشگاهی پس از تجربه 30 ساله تدریس در زمینه تاسیسات، آموزشگاه توان را با هدف آموزش انواع رشته های تاسیسات تاسیس نمود تا در جهت کارآفرینی در ایران گامی موثر بردارد.

http://www.tavanamuzesh.ir
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانیال

سلام.من تعمیرکار برد لباسشویی هستم.میخاستم ببینم چطور توی دوره میتونم شرکت کنم

امیر بیک

سلام
شما دوره ای به صورت مجازی برگزار میکنید؟؟؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x