نصب و تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی و خشک کن و به صورت کلی چرخنده ها با توجه به وسعت بازار کار  و فراگیر شدن استفاده از این ماشین ها در بین خانواده های ایرانی می تواند جز مهارت های کاربردی برای بسیاری از شرکت کنندگان دوره های آموزشگاه توان کرج و تهران باشد. امروزه کم تر خانه ای را می توان بدون ماشین لباسشویی و حتی ماشین ظرفشویی دید. این دو دستگاه جزو لاینفک زندگی روزمره شده اند و فراگیری مهارت عیب یابی و تعمیر آن ها می تواند شما را وارد بازار کار این رشته نماید.

در دوره ي آموزش نصب و تعمیر ماشين لباسشويي، ظرفشويي و خشك كن كار آموزان به موارد زير به صورت حرفه اي مسلط مي كردند:

  1. شناخت انواع ماشین های لباسشویی ظرفشویی و خشك كن از جمله انواع لباسشویی سطلی دوقلو و دایرکت درایو و ظرفشویی رومیزی و ایستاده دایرکت درایو و قطعات آن ها
  2.  چگونگی کارکرد و تست تمامی قطعات نحوه عیب یابی و تعویض قطعات  ماشین لباسشویی و ظرفشویی به طور کاملاً عملی آموزش داده می شود : آموزش تعمیرات هیدروستات، پمپ تخلیه، پمپ سیرکولاسیون، میکروسوییچ، هیتر و …
  3. شناخت مدارات الکتریکی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی
  4. آشنايي با سیستم کنترل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی
  5. توانايي باز کردن و بستن ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  6. توانايي  عیب‌یابی ، تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  7. توانایی نصب و راه اندازی انواع ماشین لباسشویی (از جمله لباسشویی نیمه اتوماتیک(دوقلو) ، اتوماتیک، دایرکت درایو) و انواع ماشین های ظرفشویی (رومیزی و ایستاده دایرکت درایو )
  8. توانايي عيب يابي نصب، راه اندازی و آزمایش خشک کن

 

در کلاس های آموزشگاه توان پس از آموزش کامل دوره،  به طور عمدی و دور از چشم کارآموزان توسط استاد اشکال روی لباسشویی و ظرفشویی انداخته شده و کارآموزان باید عیب را تشخیص داده و برطرف کنند تا استاد از یادگیری کامل عیب یابی ماشین لباسشویی و ظرفشویی توسط کارآموزان مطمئن گردد.

 

دوره تعمریات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی جقدر زمان می برد؟

دوره صفر تا صد تعمیرات ماشین های لباسشویی و ظرفشویی به صورت علمی و عملی در آموزشگاه تاسیسات توان حدود ۲۵تا ۳۰ ساعت زمان می برد که  با توجه به ساعات برگزاری کلاس در هفته حدود ۲ ماه طول می کشد.

آیا مدرک فنی و حرفه ای برایدوره تعمریات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ارائه می گردد؟

پس از گذراندن دوره، کارآموزان از طرف آموزشگاه به آزمون سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و در صورت قبولی در آزمون مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به آن ها ارائه می گردد. این مدرک برای ورود به بازار کار در داخل ایران و خارج از کشور معتبر است.

نمونه سوالات فنی حرفه ای به صورت فایل  برای آزمون در گروه کلاسی ارسال می گردد.

آیا لباسشویی و ظرفشویی های LG  ال جی و سامسونگ SAMSUNG در کلاس ها آموزش داده می شود؟

در کلاس های آموزشگاه تاسیسات توان تمامی آموزش ها از پایه به صورتی است که کارآموزان پس از گذراندن دوره بتوانند فارغ از برند لباسشویی، ظرفشویی و یا خشک کن، آن را تعمیر کنند. زیرا برندهای ایرانی همچون آبسال، آزمایش، اسنوا و … و سایر برندهای خارجی از جمله ماشین لباسشویی و ظرف شویی بوش، دوو و … هنوز در ایران به صورت گسترده استفاده می شوند و تعمیرکار ماشین لباسشویی و ظرفشویی بایستی بتواند انواع این ماشین ها را به طور صحیح عیب یابی کرده و تعمیر کند. 

بازار کار حرفه تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی چگونه است؟

با توجه به فراگیر بودن استفاده از ماشین لباسشویی و ظرفشویی بویژه در شهرهای بزرگ و بازار رقابتی حرفه تعمیرات لوازم خانگی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی در حیطه وسایلی قرار دارد که تعمیرکاران کم تری دارد و از این رو  رقابت کم تری در بین تعمیرکاران آن است و از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. البته بایستی به این نکته توجه کرد که از اصول پایه ای جذب مشتری و جذب کار، انجام درست و اصولی کار محوله است. در صورتی که شما تعمیرات را به صورت صحیح انجام دهید، با تبلیغات دهان به دهان و از روی کار خوب شما مشتری شما جذب شده و بازار کار خود را پیدا می کنید. ابتدای کار برای شناخته شدن نیاز به تبلیغات دارید که میتوانید از سایت هایی نظیر دیوار، ایجاد وبلاگ، سایت های تبلیغ و درست کردن کارت و تراکت خود و پخش آن و سایر روش های تبلیغاتی شروع کنید تا در بین همکاران خود و مردم شناخته شوید.

 


سایر دوره های آموزشی مرتبط

 

برای ثبت نام و دریافت مشاوره شماره تماس خود را وارد نمایید.

✅آموزش نصب و تعمير پکیج شوفاژ دیواری، نصب و تعمیر آبگرمکن،کولرگازی اسپیلت، لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان،لوله کشی گاز ، تعمیر برد و… ❎مدرک فنی حرفه ای

👈🏻تهران ۶۶۸۷۵۰۹۴-۰۲۱

👈🏻کرج ۳۲۷۲۸۵۴۲-۰۲۶



لطفا سوالات خود را در رابطه با  دوره ی آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و خشک کن، در کادر پایین همین صفحه در قسمت ” دیدگاه ”  بنویسید تا در اسرع وقت توسط متخصصان ما پاسخ داده شود.

 

برچسب ها:

فرمان پیشگاهی

مهندس فرمان پیشگاهی، مدیر و موسس آموزشگاه های تاسیسات توان
تحصیلات وی فوق لیسانس مهندسی مکانیک است و سابقه سال ها تدریس در رشته های مرتبط با تاسیسات را دارد.
استاد پیشگاهی پس از تجربه 30 ساله تدریس در زمینه تاسیسات، آموزشگاه توان را با هدف آموزش انواع رشته های تاسیسات تاسیس نمود تا در جهت کارآفرینی در ایران گامی موثر بردارد.

http://www.tavanamuzesh.ir
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x